Followers

Welcome~

Saturday, May 19, 2012

FOREVER..

FOREVER



 Assalammualaikum.. Aku minta maaf la banyak-banyak pada pembaca blog aku ni.. Aku baru saje balik dari Kuala Lumpur ke Perak semalam.. Dekat rumah adik aku kat K.L nun tak ada internet, jadi adik aku ckp kalau aku nk guna internet aku boleh la pinjam `Maxis broadband` dia., tapi tak boleh pulak sebab ada masalah dengan broadband dia..
Jadi selama 2 minggu aku stay kat rumah dia.., 2 minggulah aku tak berinternet kat sana.. Bosannya korang sajelah yang fikirin hehehe.. Jadi selama itulah blog aku ni tidak ak uo-date kan.. Sekarang ni aku dalam proses pemulihan kerana kaki aku terseliuh sebab jatuh tempoh hari.. Ini pun masih terasa sakit lg.. Ehh! Aku boleh ter
lupa pulak apa agenda yang aku nak tulis hari ini Subhanallah.. Oh ya.. Aku bersimpati dengan nasib pasukan Manchester United sebab telahkalah dalam perebutan untuk menjadi Juara EPL  untuk musim 2011/12 terutama sekali pada penyokong-penyokong setia kelab itu.. Dan itu termasuklah aku sekali.. Tapi tak mengapa., sekejap je tu.. Tahun depan MU rampasla mahkota kejuaraan tu balik.., lagipun MU kan dah banyak kali jadi juara EPL.. Bagila peluang pada Man.City untuk jadi juara sekejap.. 44 tahun depa kempunan mahkota kejuaraan tersebut.. Ala.., bagilah sekejap.. Sekejap...........  jer haqhaqhaq....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...