Followers

Welcome~

Tuesday, August 2, 2011

kucing..

Assalammualaikum semua dan salam Ramadhan...

Sekarang `Siti`aku dah tak boleh mengandung.. `Siti` yg aku cakapkan ni, bukannya `Siti penyanyi tu daa..  `Siti yg dimaksudkan ialah kucing aku daa.. Semalam pada tanggal 2/8 secara rasminya kucing aku di KASI (dimandulkan). Yela.., kenala dikasikan kalau tak nanti dia pregnant lagi.,, sapa nak jaga anak dia, mak aku jugak.. Nampaknya sekarang ni keadaan dia dah beransur-ansur pulih syukur alhamdulillah.. Jika dibandingkan dengan semalam agak teruk jugak. Yela.., nama pun pembedahan.. Buat masa ni dia dah mempunyai 3 ekor anak.. Jadi sudah-sudah la tu.. Bagi aku 3 ekor pun dah banyak oo... Ok chaw dulu MEAW.......!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...