Followers

Welcome~

Monday, August 1, 2011

RAMADHAN..

Assalammualaikum...



Terlebih dahulu aku nak mengucapkan Selamat menyambut bulan Ramadhan al-Mubaraq bagi seluruh umat Islam.. Aku juga meminta maaf sebab dah agak lama aku tak update blog ini ala biasalah.., kalau `penyakit M`(malas) melanda diri ini.., mulalah dia... Alhamdulillah, buat masa ni ak dapat melakukan ibadah ini tanpa sebarang masalah.. `syukurrrrrr`.....
2,3 hari yg lepas mak aku ada cakap ngan aku.., pada 15/7 ni.., aku ada temujanji dengan doktor.., ala nak buat chek-up sikit... Kalau pasal tu ak tak kisah.., tapi nak pergi buat benda tu pada bulan puasa daa.., sure penat punya.. Adussss kalau ye pun, tunggula lepas puasa.., hrmm.. Pergi jelah.. Oklah aku harap bagi seluruh umat Islam selamat menunaikan ibadah puasa pada tahun ini.. Sebab pada Ramadhan yg berikutnya, belum tentu kita akan dapat menyambutnya.. Jadi aku nak sarankan agar kita anggaplah Ramadhan pada tahun sebagai puasa terakhir dalam hidup kita.. Mudah-mudahan apa yg aku peringatkan ini dapat kita semua jadikan ianya sebagai pendorong untuk kita lebih bersungguh-sungguh dalam ibadah puasa ini.. Oklah semua dah lewat ni, esok nak bangun sahur kang tak bangun pulak aku... Ok...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...