Followers

Welcome~

Monday, August 15, 2011

CEK-UP

Assalammualaikum..

Hari ni kan aku ada temujanji ngan doktor nak buat medical cek-up, jadi pagi tadi pun aku pergila dengan parents aku..Seperti yang aku jangka, jawapan doktor masih sama macam dulu-dulu jugak .. still tak ada jalan nak buat macam mana.., sebab benda alah yg ada kat dalam kepala aku ni bahaya untuk dibuang.. Kalau dibuat jugak ianya akan menyebabkan pendarahan yg serius didalam kepala aku ni... Dan itu boleh mengakibatkan kematian.. Jadi sekarang ni aku hanya boleh berserah kepada Allah SWT sajalah serta berdoa agar aku diberikan kesembuhan untuk sakit ku ini.. Jadi sekarang ni aku hanya bergantung kepada ubat sahaja.. Tak apalah.. Inilah dugaan untuk aku tempuhi.. 
WALLAHHUALAM











No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...