Followers

Welcome~

Tuesday, April 24, 2012

KL I`M COMING..

AKHIRNYA

          Akhirnya aku sampai jugak kat Cheras - KL.. Aku jenjalan pergi bertandang ke rumah adik laki aku.. Dia kerja sebagai MA (Assistand Medical) kat klinik Cheras ni.. Jadi dia ajak la aku ikut sekali dok kat rmh dia (kuaters).. Aku minta maaf banyak-banyak sebab dah lama aku tak up-date post ak dalam blog ni.. Malas der hehehe.. Sebenarnya aku sakit telinga.. Gegendang telinga aku pecah pulak dah.. Ingatkan kedatangan aku ni, aku nak jalan-jalan kat KL ni.. Almaklumlah.., KL kan ibu negara Malaysia.. Aku nak lah jugak merasa tengok bangunan-bangunan berstatus mega-mega kat KL ni.. Tapi lain pulak jadinya huhuhu sabar jelah.. Inilah yang dikatakan dugaan Allah.......
Tak tahu lah bila adik aku nak bawak aku pergi ronda-ronda kat KL ni.. Yela.. Adik aku kan bekerja dekat bahagian kesihatan.. Jadi dia selalu lah sibuk on-call.. Aiii.., macamlah dia tu doktor.. Aku pulak 11/5 ni ada appoitment dengan doktor pulak.. Doktor nak cek, samada kecederaan aku ni serius atau tidak.. Chuak! jugak aku dibuatnya.. Sebab ada sumber-sumber yang memberitahu aku kalau kes macam aku ni, jalan yang akan doktor buat ialah melalui kaedah pembedahan.. Kena bedah la aku nampak gayanya.. Tapi aku nak buat macam mana.. Dah itu prosuder dia.. Itula.. Padan muka aku.. Yang aku gatal-gatal korek telinga extrem sangat buat apa.. Kan dah kena bedah.. ish....
Alhamdullah.. Buat masa sekarang sudah tidak berasa sakit sangat.., cuma denyut-denyut kecil sahaja.. Tapi pelik la.. Masa aku korek tak la pulak rasa sakit sangat-sangat.. Sebab aku rasa kalau pecah mesti berasa sakit.. Tapi ini tak pula.. 2,3 hari lepas tu barulah rasa kesakitannya.. Rancangan aku selepas semua ni selesai.., aku nak cuba `apply` masuk PLPP (Pusat Latihan Perindustrian Pemulihan) lah.. Pusat itu terletak di Bangi.. Untuk orang-orang yang macam aku ni, orang kurang upaya.. Nak masuk tempat tu pun kena temuduga taw.. Bukan nak cari kerja je yang kena ditemuduga hehehe.. Minta-minta dapatlah hendaknya insyaAllah..
Bukan ape.. Aku kalau boleh tak nak dah bergantung 100% kat parents aku.. Kalau boleh aku nak hidup berdikari.. Aku kan dah besar.. umo pun nak dekat 30thn...

~ INSYAALLAH~
       
P/S
InsyaAllah kalau aku berkesempatan disekitar KL ni.. Aku up-load gambar kat dalam blog ni.. InsyaAllah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...