Followers

Welcome~

Sunday, January 22, 2012

PERCUTIAN

PERCUTIAN

Assalamualaikum.. Wah.. Dah agak lama gak aku tak post artikel kat dalam blog beb.. So apa yang aku nak tulis ni... Erm.. Kalau camtu apa kata aku cerita bab 2 hari lepas.. Pada hari sabtu yg lalu aku dengan adik laki aku buat BBQ kat depan rumah aku.. So dia pun jemput la kawan-kawan dia.. X ramai pun.., yela.. masing-masing ada commitment sendiri katakan.. Adik aku pun kerja gak.., tapi dia dapat cuti.. Lain la aku ni... Aku ni OKU, x de commit hehehe... Sebenarnya kami dah lama merancang nak p berkelah.. Tapi ramai yang x balik cuti dan kebetulan sekarang ni musim hujan, bahaya kalau p mana-mana air terjun pun.. So kami pun gunala plan B.. Jadi ini la plan B kami hehehe.. Untuk menyeronokkan lagi percutian kami ni.., kami pun merancang  menonton wayang.. Filem baru keluar ape ke tajuknyer.., erm.. Tak silap aku.., “Underworld Awakening”.. Pada aku best giler filem tu.. Ada gak part-part yang membuatkan hati aku cuak beb.. (bukan berahi) tapi menakutkan hehehe..

Pada malam tu  hari hujan der basah aku dibuatnyer.. Rasa nak demam pun ada ni huhuhu.. Aku Enjoy betul malam tu.. Yela bukan selalu ak dapat keluar cam tu.. Time adik aku balik cuti jer baru arr boleh keluar cam tu.. Kalau keluar dengan mak aku, aku tak berapa bebas sangat.., yela OKU.. Risau ape-ape jadi hehehe sabo,sabo,sabo.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...