Followers

Welcome~

Saturday, July 23, 2011

Kenduri..

Assalammualaikum....
Tadi aku pergi mkn kenduri kat rumah kawan aku.. Bukan kenduri kawin daaa... Member ak 2 `pemalu`orangnya.. Orang Kedah cakap `penyegan`.. Katanya nak kumpul duit dulu..,(yela 2). So aku pergi la dengan mak aku.. Almaklumla dengan keadaan aku ni, takkan aku nak pergi naik bas kot he3x... Kalau dah mkn kenduri,mesti la perut kenyang.., tapi yg aku senang bangat......, aku dapat `ketemu`(jumpa) dengan kawan-kawan  lama aku.. Macam mana  hati tak senang.., sekarang ni nak jumpa dengan kawan-kawan bukannya senang.., sebab masing-masing dah bawak haluan hidup masing-masing.. Ada yg dah kerja. berkeluarga dan macam-macam lagi lah. Tapi tak apa.., hari-hari macam ni lah yg sering ak nanti-nantikan selain `hari raya`.. Jadi teringat aku pada masa zaman sekolah menengah dulu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...