Followers

Welcome~

Thursday, July 7, 2011

UP-DATE

 


 Assalammualaikum..
semua, serta salam sejahtera buat semua pengunjung-pengunjung  blog aku ni... Terlebih dahulu aku nak minta maaf banyak2 kat semua visitor2 blog aku yg terdahulu sebab sudah lama aku tidak  `MENG-UP-DATE` blog aku...Oleh kerana aku tidak update  blog lama aku 2.., maka dengan rasminya blog 2 pun dah tidak boleh digunakan lagi.. hrmm.. So aku pun create la blog baru he3.....Kalau nak tau.., aku ni bukannya pandai sangat tentang tulis menulis ni.. Orang cakap kalau nak luahkan perasaan ke atau nak kongsi2 cerita, kita boleh arr tulis kat sini.. Sekurang-kurangnya ia dapat menghilangkan kebosanan yg melanda diri kita sehari-hari..
Jadi sekarang ni aku nak cerita pasal apa ek.. Okla.., aku ni `kepingin sangat nak tengok filem... Filem 2 baru je keluar pawagam... Aku tidak pasti bila la aku berkesempatan nak tengok filem 2..Tapi beberapa hari yg lepas, adik aku ada ajak ak pergi filem 2, tapi tidak jadi pergi sebab tiket habis plk..Bengangnya...!!!!!! Aduh frust3....!!!!!! Kalau nak ikutkan aku.., masa `opening night`aku nak pergi tengok ngan adik-adik aku.., Tapi tau-tau sajelah keadaan aku..Aku kan orang kurang upaya.. (OKU) apakan daya he3... Tapi insyaAllah... suatu hari aku aka pergi tengok gak.., tapi dengan `bodyguard`aku arr.. Sapa lagi..., adik aku laaaaa haq3....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...