Followers

Welcome~

Sunday, July 10, 2011

`TRANSFORMERS`

Assalammualaikum semua..
Sekarang ni dah berakhirlah sebuah `perhimpunan`yang ianya telah dilabelkan oleh najib PM Malaysia dan krono-kroninya sebagai `PERHIMPUNAN HARAM`..  Macammana perhimpunan 2 tak dilabelkan sebegitu.., dah najib tak nak dengar keluhan dan pendapat para ahli-ahli anggota pembangkang.. So itulah jalan penyelesaian terakhir untuk mendapatkan perhatian kerajaan       
pimpinan `NAJIB PENAKUT`DAN KRONI-KRONINYA` .. Aku ingatkan polis dah tak ambil kisah lagi pasal `perhimpunan tu tapi sepanjang perjalanan aku nak pergi menonton wayang, polis dok buat sekatan jalan.. Yela.., takut ada lagi yg nak join tunjuk perasaan tu.. Oklah.., sekarang kita lupakan hal-hal politik yg mengarut tu... Kita berkisar pulak kepada cerita aku.. Akhirnya pada malam semalam.., aku dapat jugak tengok filem kegemaran aku.. `TRANSFORMERS`.. punya la lama kepingin nak tgk, last2 dapat jugak..Walaupun dah  hampir 13 hari ditayangkan.., tapi still ramai lagi orang.. (kat tempat lain aku tak tau la..) hrmm.. Syok gak cerita 2.. Sebab 2 la `box office`.. Tapi aku agak terkilan sikit arr.., dari rumah lagi aku dah plan lepas tengok wayang, aku nak beli `cd game untuk PS2` alih-alih tak jadi beli.. Tak apala.., itulah namanya tak de rezki... he3... Maybe next time ak beli.. Apa-apa pun untuk movie `TRANSFORMERS` malam tadi.., aku bagi 10 bintang sebab best..!!!!! sesangat.... tak caya tengok arr sure korang tak kecewa.. So.. Selamat menonton..!!!

P/S
Jikalau aku ni sihat macam biasa, dah tentu aku pergi join perhimpunan tu macam member aku sorang tu.. Tapi tak apelah.. Semuanya telah tertulis dan aku percaya.., `setiap yg berlaku pasti ada hikmahnya`.. Amin....

 `TRANSFORMERS`

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...