Followers

Welcome~

Thursday, July 21, 2011

SEDAP.. NYUM-NYUMM

Assalammualaikum...
Alhamdulillah.., aku baru lepas habis mkn durian.. Aku ingatkan dah tak ada lagi durian yg tinggal.. Rupa-rupanya ada lagi.. Aku ingatkan tinggal sepokok aje yg masih wujud yg kat tepi rumah aku ni..,rupa-rupanya ade lagi pokok kat belakang rumah aku ni.. Masakan aku tak terkejut,, Dulu ayah aku cakap nak buang (bunuh) pokok durian yg kat belakang rumah aku ni, sebab tak nak berbuah.., alih-alih tak jadi pulak.. Ada hikmahnya tak jadi buang.. Tengok... Kan dah merasa hasilnya.. Kalau la dulu pokoknya dibuang.., kan tak merasa aku makan buahnya... Hrmm..
Ape-ape pun.., SEDAP.....  ERRKKKKKKK..... he3x.....
Syukur alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...